創意老爹, 創意無限

|我們相信每件設計品的誕生,背後都是一位設計師/團隊的心血結晶,相信每件設計的出現,都是為了讓這個社會能夠更好。

在這變遷的時代,傳統的設計、模型製作進程漸漸的被日新月異的技術而取代,但不論何時何地,無法被取代的是「對人的服務」。

從設計到加工,從努力到驚豔,一起讓我們將您在腦袋中的夢想實現。

總公司位於台灣新北市,1990年前往廣東省惠州市設立自有台資工廠。廠區面積 30300 平方公尺,廠房面積 20800 平方公尺。
專業從事電子、通訊及電腦周邊產品,小家電,與新創商品的開發、設計和加工。
曾協助開發大型多功能印表機,電腦螢幕,掃地機器人,智慧燈具,汽車防撞桿等商品

主要產品銷往美國、歐洲、日本、澳大利亞、台灣
擁有優秀的研發設計人員並可提供 OEM /ODM 的一條龍設計開發。
生產能力具有電子產品組裝加工線、模具開模、塑膠產品注射成型、SMT 加工線、手工插件線、噴漆印刷及組裝加工等服務。現有員工 300 餘人。

公司通過 ISO9001 認證﹐成為 ISO9001 合格工廠
2014 年 12 月通過 TS 16949 認證,並且是 MFI 合格認證工廠。

Ec3 Digital Art Inc.

New Taipei City

2017-2020
以希山數位藝術設計有限公司
負責人

2014-2016
教書/念心理學

2012-2014
Art leader
富麗達科技有限公司

2005-2012
Maxis Studio (Electronic Arts)
3D Modeler and Texture Artist

2004-2005
Z-axis Studio ( Activision Blizzard)

2002-2003
Taldren Studio

Company History
1. Asialink Established in Taiwan for plastic mold & plastic injection molded parts. 2. 2002 Access star was established in Dongguan China for cable assembly, wire harness, PCB Assembly, led products, product assembly & box build . Our China Factory with ISO9001:2015 which covers an 5000 square meters in Changan town, Dongguan city. At present, 95% of our products are exported to worldwide, 5% for domestic market. We have elctronic engineer team and mold & mold parts engineer team in both Taiwan and China mainland which can deal with the new cases well.

GO-TOP

New Taipei City

藝華雕刻 YIHUAD

New Taipei City

Login to get better experience.
Login
or
Sign In