奇異多媒體

New Taipei City

奇異多媒體印藝有限公司秉持著"創新"與"服務"帶來"新價值"的理念一直在為廣大的客戶提供最新的印刷服務模式,從設計與結構到印刷與加工,我們總是在想如何創造出客戶更大的利益,市場趨勢與產品脈動,降低成本與控管風險都是我們在做設計與印刷上必要的考量因素,而熱忱的服務更是我們經營客戶的唯一信念!希望透過嶄新的印刷企劃,讓客戶對於印刷有新的感受與體驗!歡迎您從此刻開始,就踏上奇異的旅程喔!

隨著紡織科技的進步,流行時尚服飾在生活中快速蔓延,秉持平價高品質(Goal)的休閒品牌精神(Leisure),使用原創性布料(Original)材質展現出卓越紡織專業(Remarkable),為您創造出一件又一件擁有柔順觸感(Yearn for comfort)的休閒服飾。
團體服從布料開發、款式設計、版型製作到加工生產,每一個細節都替您嚴格把關,精心打造專屬於您的穿衣風格。更堅持台灣製造,從紗線撚織、布料染印與製衣生產完全MIT,讓您穿上的每一件衣服都能展現台灣紡織生命力。

由於1985年創立專精各式外觀模型與機構模型,服務項目包括暫用模具如真空注型(矽膠模具)、刀模;永久模具如鋼模、射出成型;亦有治具製作、表面處理等包套製程,以提供客戶從設計、打樣到小量生產的最完善的一站式服務。

詰晟經營34年迄今經歷了台灣的產業推移,我們擁有成熟的模型製造經驗、高精度儀器設備,材質的選用及加工的技術亦與時代推進不止息。

詰晟主動提供客戶技術諮詢,提供客戶最經濟的費用及最快速的方式戶以節省研發成本,並協助使客戶在日後量產時能問題最小化,力求客戶滿意、品質第一、服務快速的詰晟三大目標。

嘉雲製傘

Nantou County

嘉雲製傘有限公司,於2010年在南投草屯創立。前身為合懋傘業。1987年由傘骨加工廠轉型為雨傘成品製造商後,創辦人曾氏夫婦一直是傘業界領航者,專精於生產雙層抗風雨傘。不僅在抗風傘的領域有著非常成熟的製造經驗,也是業界唯一研發自動抗風傘的雨傘製造商。在累積多年國際知名品牌及歐美外銷經驗下, 創辦人夫婦終於在1999年與美國客戶共同研發出全球第一支自動抗風傘。不僅受到許多好萊塢明星的歡迎,更成為美國前總統小布希跟英國皇室的愛用傘。此後,嘉雲團隊便一直專注於研發改良各式抗風傘骨結構。
此外,嘉雲製傘同時也是全台唯一擁有多項客製化設備的製造商。工廠設備含括塑膠射出機、自動拉布及裁剪機、熱轉印及熱昇華設備、和可印製圖案鮮明細緻的彩色數位印刷機,為客人提供完善的雨傘客製服務。材質上一律只選用優質的原物料,講求耐久使用的品質 。製傘過程中以扎實的手工技術縫製,更以嚴格的標準來檢視每一道工序。一路走來,曾氏夫婦堅持著努力不懈、慢工出細活的精神,持續帶領嘉雲製傘鞏固在雙層抗風傘市場的領導地位。

我們的老闆有三樣缺點,太龜毛、太認真、太愛搞怪
龜毛堅持所有東西都是 台灣製造,從布料到成品,一切都從來源管控。
認真要求產品品質,一定要讓大家用好用滿,才不會浪費它的價值。
搞怪的時常推出新產品,也配合各個客人的需求,不斷變出新的創意。

❤ 魚說 FISHAY 是金佶的文創品牌,商品上所掛的標籤皆是我們對的品質保證❤

我們做的事情有點多,只要跟布料有關,我們應該都可以試試看

1. 布料印刷:我們備有 30 種以上不同布料可供挑選印刷
2. 包袋製作:帆布袋、便當袋、束口袋、造型提袋、零錢袋
3. 布品小物:杯套、書衣、餐墊、風呂敷
4. 掛布:門簾、掛圖、廣告旗、桌巾
5. 小神衣吊飾、御守、布料吊飾
6. 鯉魚旗、立體造型旗幟
7. 衣物:T-SHIRT、POLO 衫
8. 毛巾、冰涼巾
9. 其他有關布料客製商品也可以來信討論

【青田做的是形象,是凝聚眾人的力量】

青田是 #團體服裝設計 公司
是各種服裝加工廠的協力整合專家
青田要讓你做形象的主人

我們擁有各種各樣的成衣廠資源
從最簡單的 #圓領衫 #POLO衫 #帽子;
到帥氣精緻的 #襯衫 #外套...等。
任何服飾相關的產品都能為你客製
#自創品牌 #工商會團體 #餐飲團隊 #活動策辦
因為 #青田 你將省去一大筆時間與不必要的麻煩與心力。

Ec3 Digital Art Inc.

New Taipei City

2017-2020
以希山數位藝術設計有限公司
負責人

2014-2016
教書/念心理學

2012-2014
Art leader
富麗達科技有限公司

2005-2012
Maxis Studio (Electronic Arts)
3D Modeler and Texture Artist

2004-2005
Z-axis Studio ( Activision Blizzard)

2002-2003
Taldren Studio

Loong Yee Industry was founded in June 1988. The company started with only 3 plastic molding injection machines for domestic orders of toys, stereos, and parts of automobiles. With years of practices and experiences, the business has reached consumer electronics industry. We professionally produce the accurate plastic parts of laptops, monitors, scanners, projectors, mobile phones, flash drive, and more.

In 2008, the research and development department was established for electronic products. Now, our product, On Touch Smart Switch, is patented in Taiwan, North American, Europe, and other countries.

Because of the years of experiences, Loong Yee has grown into a company with good reputation and the finest technique. And we are still moving forward with the updated technology and the latest trend.

Gnfar DIsplay Service

New Taipei City

CM Design Studio

Keelung City

CoMax Nameplate

Taipei City

CoMax Nameplate Industrial Co.,LTD is a leading manufacturer in Taiwan.

According to every customer’s unique needs, we have produced all kind of nameplates, Graphic overlays, labels, die-cut components and decorative parts with different material. Which are used in automotive, consumer electronics, sporting goods, packing solution and various special industries.

We have only one mission: Making your products the best they can be.
That is still the purpose that drives us. Even though it might be just a tiny part of your entire products, we take it seriously more than you can imagine.

好拾袋

Taichung City

PIXOSTYLE

New Taipei City

Gen-Xin

New Taipei City

speedprint

Pingtung County

BEAUTY PLUS IND. LTD

New Taipei City

TRUNEY specializes in high quality craftsmanship level customization of products with the main goal of ensuring that your ideas become reality.

In the past years, we have done countless products for companies and individuals in different countries, and we have been able to realize all the product ideas and techniques from different needs with the advanced minting technology. We are able to complete many processes and details for you:

.General coins、rounds、medals、bars
.Ultra-High relief coins、rounds、medals、bars
.Statues、shoe-shaped ingots (Yuen Bo)
.Gold / Silver banknotes
.3D laser
.Various surface finishing
. Different metals electroplating
.Coloring
.Inlay objects of different materials in the product

GO-TOP

New Taipei City

YO STAR

Taichung City

Chandu Print

Taipei City

印刷昶

New Taipei City

藍格印刷

New Taipei City

知名合版印刷廠,提供線上下單服務

哲興印刷

Taichung City

鑫印服裝

Taichung City

依造客戶需求及形象,
打造獨一無二的個人風格意象!

受邀 國內外各大設計網站收藏作品
廠內全程製做非外包委印!

Login to get better experience.
Login
or
Sign In